Informació pública dels projectes de norma UNE que l'Associació Espanyola de Normalització té en tramitació, corresponents al mes de juliol de 2026.
Resolució de 2 d'agost de 2026, de la Direcció General d'Estratègia Industrial i de la Petita i mitjana empresa, per la qual se sotmeten a informació pública els projectes de norma UNE que l'Associació Espanyola de Normalització té en tramitació, corresponents al mes de juliol de 2026.La Direcció General d'Estratègia Industrial i de la Petita i mitjana empresa ha resolt sotmetre a informació pública en el «Boletín Oficial del Estado», la relació de projectes de normes espanyoles UNE que es troben en fase d'aprovació per l'Associació Espanyola de Normalització i que figuren en l'annex que s'acompanya a la present resolució, amb indicació del codi, títol i duració del període d'informació pública establit per a cada norma, que es comptarà a partir de l'endemà de la publicació d'esta resolució.
D'acord amb l'article 4.4 del Reglament UE 1025/2012, de 25 d'octubre de 2012, sobre la normalització europea, durant el període d'informació pública els textos d'estos projectes es troben disponibles en la pàgina web de l'Associació Espanyola de Normalització: (https://srp.une.org/).
ANNEX Normes en informació pública del mes de juliol de 2026