Acelera pyme. Implementa eines de col·laboració en el teu negoci amb el Kit Digital
Les eines de col·laboració milloren la productivitat de la teua empresa i les relacions amb el teu equip de treball, clients i proveïdors. Descobreix com implementar-les amb el Kit Digital!Sabem que la tecnologia és clau per a qualsevol negoci, però també hi ha altres elements (no tan tecnològics) que tenen igual rellevància per a aquests. En aquest cas, ens referim a la col·laboració entre persones. I és que estem d'acord de Steve Jobs quan va dir: “en el món dels negocis, les coses importants no són fetes per una sola persona. Són fetes per un grup de persones”.
No importa si eres autònom, emprenedor o si tens una pime, sempre necessitaràs d'altres persones perquè el teu negoci prospere. Els teus empleats, proveïdors o clients, són necessàries per a garantir l'èxit de la teua pime o emprenedoria
No obstant això, moltes vegades mantindre una bona comunicació pot ser complicat. Ja siga perquè són moltes persones les involucrades o perquè en alguns casos no estan en la mateixa localitat que nosaltres. És ací on la tecnologia juga un paper essencial perquè fluïsca la col·laboració entre totes les parts implicades.
Des de Acelera pime, som molt conscients d'això. Per això, a través del Programa Kit Digital, posem al teu abast la possibilitat d'implantar en la teua empresa solucions interactives i funcionals que permeten la col·laboració més eficient entre els teus treballadors, clients i proveïdors. Et comptem més detalls a continuació!
Per què sorgeixen les solucions de col·laboració?
L'origen de les eines de col·laboració sorgeix de la necessitat de facilitar els processos de videoconferències i reunions presencials. Per exemple, anteriorment, per a poder fer una videoconferència es necessitava d'un espai físic i cridar a un centre d'atenció per a organitzar la reunió. Una vegada iniciada la reunió, solien sorgir una sèrie d'imprevistos com a dificultats per a compartir la presentació, mala connexió en la *videollamada, entre altres.
En aquest sentit, les eines de col·laboració busquen solucionar els escenaris anteriors. Ja que, en comptar amb aquesta mena de tecnologia, cada usuari passa a tindre el seu propi espai de treball virtual en el qual es poden compartir documents, fer videollamadas i presentacions en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, amb socis, proveïdors, clients i companys. I el millor de tot, des de qualsevol dispositiu!
Avantatges d'implementar solucions de col·laboració
Les solucions de col·laboració poden ser la resposta per a augmentar la productivitat de la teua empresa. Implementar-les et pot portar una gran quantitat de beneficis, com, per exemple:
- Possibilita connectar-se amb qui necessites, des de qualsevol lloc i quan el requerisques.
- Redueix les despeses que impliquen l'haver de traslladar-se fins a algun lloc.
- Millora l'experiència d'usuari de les persones que la utilitzen, i per tant, millora la satisfacció dels clients.
- Millora la productivitat i estalvia el temps emprat en unes certes tasques la proporcionar accés immediat a la informació.
- Agilitza els processos de presa de decisions.
Eines de col·laboració
A més d'alguns avantatges de la implementació de solucions de col·laboració, et deixem una llista perquè conegues diverses eines que actualment estan en el mercat. Si estàs pensant a optar per alguna, la nostra recomanació és que acudisques als Agents Digitalitzadors del Kit Digital perquè puguen assessorar-te en el tema i assistir-te en el procés d'implementació.
- Google Docs Editors
És una suite d'aplicacions de Google que inclou programes per a crear documents (Google Docs), fulls de càlcul (Google Sheets), presentacions (Gslides), entre altres. Són gratuïts per a usuaris amb compte Google i tenen una versió web i aplicacions per a mòbils.
- Microsoft 365
És una eina de Microsoft que opera en el núvol i permet accedir treballar remotament en documents, compartint i editant arxius juntament amb altres col·laboradors. A més, es pot accedir a documents, agendes i comunicar-se amb altres persones a través de missatges instantanis.
- Slack
Aquesta aplicació permet comunicar-se amb diferents persones sense importar on es troben. En tractar-se d'un sistema de missatgeria instantània, facilita la col·laboració i a més integra altres eines com Dropbox, Google Drive, MailChimp, entre altres.
- Trello
És un gestor de tasques dissenyat per a tindre la mateixa funció del típic suro amb post-its o pissarra de tota la vida. Consisteix en un tauler en línia que permet col·locar, classificar, revisar i intercanviar targetes amb tasques en funció del seu estat.
Implementa solucions de col·laboració en el teu negoci amb el Kit Digital
Dins de la categoria Serveis i eines d'Oficina Virtual del Programa Kit Digital, podràs sol·licitar el servei d'un Agent Digitalitzador perquè pugues comptar amb una eina que et permeta la col·laboració i intercanvi d'informació amb els teus treballadors, socis, clients o proveïdors.
La quantia de l'ajuda aportada per a aquesta categoria és de 250 € per usuari, podent emprar-la des de 2 usuaris fins a 48 usuaris, segons la grandària de la teua empresa. D'aquesta manera, podràs configurar i personalitzar fluxos de treball, tasques i compartir qualsevol document.
Millora la productivitat de la teua empresa amb el kit Digital!
