Notícies:Projecte Xarxa AODL

Digital Week 2020

30 jun 2020
L'esdeveniment online per a la digitalització del màrqueting de la teua empresa

 

El Digital Week 2020 es durà a terme online els dies 9 i 10 de juliol de 2020. Comptarà amb dues sessions generals que estaran acompanyades de grans speakers i marques. Dues sessions online amb ponències, taules redones i panells:

Objectius:

• Conèixer en quin han canviat els consumidors
• Determinar com hem de gestionar les relacions amb els clients en l'actualitat
• Conèixer eines digitals per a gestionar les relacions en un entorn **multicanal
• Saber que sistemes de Social **CRM i eines de màrqueting digital millor funcionen
• Optimitzar l'experiència de client basant-se en la digitalització
• Aprofitar el coneixement adquirit de l'experiència de client
• Com poder optimitzar la gestió de la informació i dades per a mesurar i prendre decisions
• Conèixer eines de comunicació digital per a optimitzar el nostre posicionament

A qui va dirigit: Directors de Màrqueting, Directors de Comunicació, Responsables de Mitjans socials, Responsables de Sistemes, Responsables Big Data , Responsables CRM i BI i Responsables CX.

Contingut de les sessions

-9 juliol de 2020 de 10.00h a 11.00h: Digitalitzant la Relació amb el Client

Desafiaments digitals: multicanalidad i experiència client
Hem d'analitzar la nostra presència digital i social, ja que són factors clau davant els canvis que el consumidor està patint. Les estratègies i polítiques de màrqueting que abordem concorde a aquests canvis determinaran les eines que **emplemos i seran aquelles que afavorisquen l'ús dels canals d'una forma eficient per a fer arribar els nostres missatges, marques i productes. Hem de conèixer les eines en comunicació digital més avançades per a incrementar el nostre posicionament.

- 10 juliol de 2020, de 10.00h a 11.00h: Digitalitzant les Marques

Construint marques en l'entorn digital que connecten amb els clients.
L'estratègia de branded ha de ser revisada. El nostre storytelling ha d'adaptar-se als nous valores post pandèmia. Els nostres missatges i converses amb els clients seran la base que enfortisca la nostra marca i es reforce amb els fets, mitjançant la construcció d'un storydoing que ho porte a la pràctica. Hem de ser conscients que els canals de comunicació, on ens trobaran i conversaran els clients, ara són 100% digitals havent de digitalitzar les nostres marques.


Aquest esdeveniment on-line, possibilitarà conèixer com desenvolupar i implementar les millores en la digitalització de les marques i la comunicació als clients.


Inscripció gratuïta ací>>>