Acelera pyme. Com crear una estratègia de màrqueting per a la teua e-commerce?
Sabies que el nombre de transaccions de comerç electrònic dins d'Espanya ha aconseguit la xifra de 346 milions entre 2014 i 2021? Tenint en compte aquest context, per a tindre èxit comercialitzant els teus productes en línia, és necessari comptar amb una estratègia de màrqueting digital sòlida. No et perdes aquests consells per a elaborar la teua estratègia de e-commerce.A Espanya, aproximadament el 24% de les compres totals es van realitzar a través d'Internet en 2021; i l'any 2022 un total de 24,7 Milions de persones van realitzar compres online en alguna ocasió, per això, cada vegada són més les empreses que comercialitzen els seus serveis en la web.
Aquest auge del comerç electrònic dificulta la tasca de destacar sobre la competència. Per a atraure al nostre públic objectiu, és imprescindible comptar amb una estratègia de màrqueting sòlida que repercutirà directament en les vendes i en la reputació del teu negoci. A continuació, t'expliquem com crear la teua estratègia de màrqueting en entorns digitals.