Notícies:Red ADL Valencia

Acelera pyme. La clau per a gestionar els teus clients. CRM

19 sep 2023
Descobreix com gestionar de la millor manera els teus clients a través d'un CRM per a fer més eficient el teu comerç

Punxar per VEURE VIDEO

Resumen executiu


Hui dia el client ha de ser el centre del nostre negoci. Ells tenen la decisió de les compres que realitzen, la qual cosa pot suposar que la nostra empresa cresca o no.

Les estratègies de relacions amb els clients i el màrqueting digital són clau per a aconseguir que el nostre negoci prospere. En aquest sentit el CRM ( Customer relationship Management ) serà un gran aliat per a la nostra estratègia, ja que permet que l'empresa puga tindre en compte tota la informació generada per a l'adaptació de l'estratègia comercial a aquesta informació.

En el primer apartat de l'informe es realitzarà una anàlisi sobre què és CRM ((Customer Relationship Management), que pot considerar-se com una filosofia empresarial i també una eina que suporta aquesta filosofia de relacions amb el client.

Pot haver-hi diferents concepcions del CRM com a tecnologia, com a estratègia i com a procés, les diferències del qual s'expliquen en l'apartat.

Addicionalment, es detallen les funcions i avantatges del model. Com pot fer que la teua pime prospere i cresca amb l'aplicació i instal·lació d'un CRM: segmentant la BBDD dels clients, realitzant fitxes d'aquests, gestionant oportunitats comercials, etc. Tots aquests aspectes milloraran de gran manera l'experiència del client amb l'empresa, però addicionalment també millorarà l'experiència dels teus empleats en millorar la seua productivitat i eficiència.